Pies Komunikacja - Jak skutecznie komunikować się ze swoim psem

Pies Komunikacja - Jak skutecznie komunikować się ze swoim psem

Skuteczna komunikacja z psem utrzymuje porządek dziobania w domu i upewnić się, że pozostanie Górny pies. Pozwalając psu dominować w jakikolwiek sposób jest niezdrowe dla psa (a także potencjalnie niebezpieczne dla ciebie, zwłaszcza jeśli masz duży pies).

Niezrozumienie zachowanie psa i jak prawidłowo wytresować pies jest przyczyną niezadowolenia z ich psa. Niektórzy ludzie nawet zrezygnować ze swoich psów, a nawet może porzucić je w niektórych przypadkach. Wszystko dlatego, że nie udało się prawidłowo komunikować się i undersrtand swojego psa. Co za tragedia!

Faktycznie, twój pies naprawdę nie komunikować się z tobą dużo czasu spędzają razem. Więc się nie uczy rozumieć język ciała swojego psa jest podobny do życia swoje życie z kimś, kto mówi innym językiem, a nie uczy się komunikować z tą osobą przez uczenie się którykolwiek z tym drugim języku.

dwukierunkowej komunikacji z nikim Twoje życie jest oczywiście ważne, a szczególnie ze swoim psem, który ma "mówić innym językiem".

Psy lubią się bawić, ale ich głównym problemem jest często ich pozycja w "opakowaniu". Psy zawsze będzie ponawiał próby, aby dostać się na najwyższej pozycji psa, jeśli pozwalają na to, aby przejść dalej.

Niektóre psy to zrobić jako grę, aby zobaczyć, jak wiele mogą uciec, (mój Kara jest jak poniżej) , Inne psy mogą rzeczywiście podjąć tę kwestię bardzo poważnie i może zagrozić żadnej "Akumulator" członka, który nie odroczenia do nich - czasem nawet w tym ich właściciela. Duże psy często lubią skakać i stanąć ze swoimi przednimi łapami na barkach właściciela. To może być przyjazny gest, ale często jest w rzeczywistości postawa dominacji.

Lepszym życzeniami zachęcić psa do wykorzystania jest mieć psa, a potem usiąść Ci zaoferować powitanie do swojego psa. W ten sposób pies przyjął postawę podrzędną, a zachowuje swoją rolę lidera i swoją pozycję jako "top dog". A pies kocha tę wymianę z Państwem. Ważną rzeczą jest to, że pies rozumie jego / jej pozycję w "opakowaniu".

Jednym z najtragiczniejszych błędnych interpretacji języka ciała Słyszałem o co wiąże się nazywa psi uśmiech. Wiele psów, kiedy są szczęśliwi i podekscytowani, odciągnąć w radosnym uśmiechu, który jest faktycznie uległe gest ustami. Są to po prostu bardzo szczęśliwy, ale niektórzy właściciele rzeczywiście błędnie tę uległą uśmiech jak warczenie i, broń Boże, niektórzy mieli nawet pies eutanazji ze względu na to, co uważałem za agresję w ich psa.

nieprawdaż t to tragiczne? A wszystko dlatego, że właściciel nie podjął czasu i trudu, aby zrozumieć, co ich pies jest rzeczywiście próbuje komunikować się z nimi.

Jestem pewien, że jesteś w kategorii ludzi, którzy potrafią zrozumieć, co psa mówi, tak jak ja

w lżejszym tonie, rozmawiałem tylko do znajomego niedawno. (również miłośnikiem psów - ma cztery Jack Russell krzyże) o tym, jak często wiemy tylko to, co nasz pies mówi , Mówiłem jej, jak Jet, mój Staffie posiada sama z innymi psami. W rzeczywistości, jest to dość odważny pies, który zajmie moje Jet dalej.

Jakiś czas temu, kiedy Jet i szli obok domu na naszej ulicy, gdzie znajduje się duży japoński pies bojowy, to uciekł i postanowił mieć walkę dominacja strumieniem. Nie mogłem w to uwierzyć, ale Jet wygrał !!! (Jeśli nie wiesz, co japońskie psy Walka wyglądać, oni około cztery razy większy od JET).

W każdym razie, od tamtej pory, gdy idziemy przeszłości, rasy psa do jego bramy i zaczyna szczekać. . Następnie Jet zatrzymuje się, patrzy bezpośrednio na psa, szczeka non-stop przez kilka sekund, a potem odwraca się i idzie dalej

Powiedziałem Isadora, przyjacielu, że Jet mówi do psa: "Teraz można słuchać mnie ... Myślałem, mam to wyjaśnione z wami, zanim - Czy nie zadzieraj ze mną " Isadora roześmiał się, ale zupełnie zrozumiałe. Zauważyła, że ​​ludzie, którzy nie mają psów pewnie, że byliśmy mad myśleć, że wiemy, co nasze psy mówią!

(c) 2005, Brigitte Smith, Zdrowe szczęśliwy Psy

Komentarze

Popularne posty